أحمد العوضي يراهن نفسه مع منى الشاذلي.. همثل مع سيلفستر ستالون | BeLBaLaDy

نجوم مصرية 0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف

كان الفنان احمد العوضي في استضافة الإعلامية المشهورة مني الشاذلي وفي جزء من الحلقة اتجه الحديث عن أحمد العوضي يراهن نفسه مع منى الشاذلي.. همثل مع سيلفستر ستالون, وفي بداية الكلام مني الشاذلئ تقول لأحمد العوضي, “انت بتفكرني بالناس الي هي برة مثل سيلفستر ستالون ده كان اصلا رياضي واتجه للتمثيل ليعمل اول فيلم له “روكي” وانت جسمك رياضي حلو ممكن يكون لك شخصية مثلو وفيك من مقاومة الأبطال دول ممكن تبقي شخص زيهم واللي تخلي عندك مساحة بتاعتك ومساحة تكبر وتطول مع الزمن.

ليرد الفنان احمد العوضي قائلا,”سيلفستر ستالون ده راجل قوي من ضعيف وبالمناسبة انا زي ما قلت اني همثل مع احمد السقا وهحضر برنامج مع حضرتك انا بقولك انا همثل مع “سيلفستر ستالون” إن شاء الله, لترد مني الشاذلي تقول “إن شاء الله يارب” ويصفق الجمهور علي شجاعة وثقة احمد العوضي من قراره وإن شاء الله يوصل للي هو بيتمناله, ليكمل احمد العوضي, “انا بحب فيهم الاحترافية بتاعت الممثلين الاجانب في الأكشن وان فيه ممثل بتابعه في مشهد دخل ضرب 4 اشخاص وعشان انا راجل رياضي وعارف انه يقدر في الحقيقة يضرب 4 ومتأكد”.

لترد مني الشاذلي قائلا, “وانت يا احمد تقدر تضرب كام  وده سؤالي الأخير, ليرد احمد العوضي” وهو خجلان ومتوتر ومش عارف يتكلم, ويقول 4 زيه بردو, لتضحك مني الشاذلي وتقول “فعلا” وتقول للجمهور هل من مبارز لاحمد العوضي واحد يرفع يده وتقوله ياعم نزل ايدك عيب هتضرب, ليصفق الجمهور وتضحك مني الشاذلي واحمد العوضي علي الموقف.



| BeLBaLaDy

إخلاء مسؤولية إن موقع بالبلدي يعمل بطريقة آلية دون تدخل بشري،ولذلك فإن جميع المقالات والاخبار والتعليقات المنشوره في الموقع مسؤولية أصحابها وإداره الموقع لا تتحمل أي مسؤولية أدبية او قانونية عن محتوى الموقع.
"جميع الحقوق محفوظة لأصحابها"

المصدر :" نجوم مصرية "

أخبار ذات صلة

0 تعليق

محطة التقنية مصر التقنية دليل بالبلدي اضف موقعك
close
  • adblock تم الكشف عن مانع الإعلانات

الإعلانات تساعدنا في تمويل موقعنا، فالمرجو تعطيل مانع الإعلانات وساعدنا في تقديم محتوى حصري لك. شكرًا لك على الدعم ??