شاهد.. أسما شريف منير توجه رسالة لملحن تتر برنامجها "أنا وبنتي" | BeLBaLaDy

الوفد 0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف

وجهت  أسما شريف منير ابنه الفنان شريف منير، عبر حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات"إنستجرام"، رسالة لملحن تتر برنامجها " أنا وبنتي"، ومن المقرر أن تُذاع الحلقة الأولي من البرنامج يوم 25 أكتوبر في تمام الساعة 11 مساءً على On E، قائله:"من أحلي الحاجات اللي حصلت لي في تجربة برنامج انا و بنتي اني اتعرفت و كان ليا الشرف أن اغنية التتر تكون من ألحان فنان رهيب موهوب و كبير زي @ehab_abd_elwahed هقولكم ليه و ليه هي حاجة مهمه بالنسبالي.. المزيكا بالنسبة لي هي غذاء الروح و القلب طبعاً تيجي بعد سماع و قراءة القرآن الكريم".

 

وتابعت:"انا بحب المزيكا من و انا

طفلة مش فهمه حاجة و أبويا هو اللي حببني فيها كان بيحط سماعات علي بطن امي عشان يتواصل معايا بطريقته، و ده غذا فيا حاجات كتير، كان نفسي صوتي يكون حلو عشان الغنا هو اللي كنت ممكن اعبر بيه عن حزني و فرحي و اي احساس عايزه اعبر عنه أو لو كنت اتعلمت آله موسيقية كنت برضه هعرف أطلع طاقتي بيها بس للاسف معنديش الموهبتين دول عندي حاجة تانية و انا شايفاها مهمه برضوا و هي اني بعرف اسمع و احس المزيكا بجد،
ADTECH;loc=300;grp=%5Bgroup%5D
علي فكرة تأثيرها عليا مش قليل خالص ، اي حاله انا بحسها في اغنية بتعبر عن احساسي ده و في اغاني تقدر تغير مودي و تخليني مليانة طاقة أو سعادة و كتير بتملاني طاقة حب، و هنا بقي يجي سبب فرحتي اني اشتغل مع شخص مليان كل الطاقات و الحالات دي".

 

واضافت :"هو اللي لحن اغنية طريقي لـ شيرين عبد الوهاب..مهتمة بالتفاصيل لـ اصالة..فاكر زمان لـ انغام و شرنوبي، متاخدة من الايام لـ شيرين.. و أعمال تانية كتير لـ حسام حبيب و حماقي و غيرهم

ده غير أنه lead singer لفرقة بساطه".

 

واختمت :"حقيقي بشكرك و سعيده اني أديت اغنية من تلحينك دايماً ناجح و شخص لذيذ كده زي م انت".

 

ADTECH;loc=300;grp=%5Bgroup%5D

| BeLBaLaDy

إخلاء مسؤولية إن موقع بالبلدي يعمل بطريقة آلية دون تدخل بشري،ولذلك فإن جميع المقالات والاخبار والتعليقات المنشوره في الموقع مسؤولية أصحابها وإداره الموقع لا تتحمل أي مسؤولية أدبية او قانونية عن محتوى الموقع.
"جميع الحقوق محفوظة لأصحابها"

المصدر :" الوفد "

أخبار ذات صلة

0 تعليق

محطة التقنية مصر التقنية دليل بالبلدي اضف موقعك
close
  • adblock تم الكشف عن مانع الإعلانات

الإعلانات تساعدنا في تمويل موقعنا، فالمرجو تعطيل مانع الإعلانات وساعدنا في تقديم محتوى حصري لك. شكرًا لك على الدعم ??